You are currently viewing Epic Games kerää 2 miljardia dollaria tukeakseen metaverse kehitystään

Epic Games kerää 2 miljardia dollaria tukeakseen metaverse kehitystään

Lukuaika:2 minuuttia

Tiesitkö, että Epic Games oli julkaissut vuoden 2020 loppuun mennessä jo lähes 500 eri peliä, suurimman ja suosituimman ollessa Fortnite.

Epic Games ilmoitti 2 miljardin dollarin rahoituskierroksesta edistääkseen yhtiön visiota rakentaa metaverssi ja tukea sen jatkuvaa kasvua. Tämä kierros sisältää sijoituksia olemassa olevalta sijoittajalta Sony Group Corporationilta sekä KIRKBI: ltä, LEGO Groupin takana olevalta perheomisteiselta holding- ja sijoitusyhtiöltä, ja jokainen osapuoli sijoittaa miljardi dollaria. Kaikki kolme yritystä arvostavat suuresti sekä sisällöntuottajia että pelaajia ja pyrkivät luomaan uutta sosiaalista viihdettä, joka tutkii digitaalisten ja fyysisten maailmojen välistä yhteyttä. Epicillä on edelleen vain yksi luokka kantaosakkeita jäljellä ja se on edelleen sen toimitusjohtajan ja perustajan Tim Sweeneyn hallinnassa.

Luovana viihdeyhtiönä olemme innoissamme voidessamme investoida Epiciin syventääksemme suhdettamme metaversumisella alalla, tilassa, jossa luojat ja käyttäjät jakavat aikansa.

sanoi Kenichiro Yoshida, Sony Group Corporationin puheenjohtaja, toimitusjohtaja

Olemme myös varmoja, että Epicin asiantuntemus, mukaan lukien tehokas pelimoottori yhdistettynä Sonyn teknologioihin, nopeuttaa erilaisia ponnistelujamme, kuten uusien digitaalisten fanikokemusten kehittämistä urheilussa ja virtuaalisia tuotantoaloitteitamme. Epic Games tunnetaan leikkisäen ja luovien kokemusten rakentamisesta ja suurten ja pienten tekijöiden voimaannuttamisesta.

kirkbi:n toimitusjohtaja

Osa investoinneistamme keskittyy trendeihin, joiden uskomme vaikuttavan tulevaan maailmaan, jossa me ja lapsemme elämme. Tämä investointi nopeuttaa sitoutumistamme digitaalisen pelin maailmaan, ja olemme iloisia voidessamme investoida Epic Gamesiin tukemaan niiden jatkuvaa kasvumatkaa, keskittyen pitkällä aikavälillä tulevaan metaversiteettiin.

Søren Thorup Sørensen

Kun uudistamme viihteen ja leikin tulevaisuutta, tarvitsemme kumppaneita, jotka jakavat visiomme. Olemme löytäneet tämän yhteistyössä Sonyn ja KIRKBI:n kanssa. Tämä investointi nopeuttaa työtämme rakentaaksemme muodonmuutoksen ja luodaksemme tiloja, joissa pelaajat voivat pitää hauskaa ystävien kanssa, brändit voivat rakentaa luovia ja mukaansatempaavia kokemuksia ja sisällöntuottajat voivat rakentaa yhteisön ja menestyä. Epicin osakkeen arvostus rahan jälkeen on 31,5 miljardia dollaria. Investoinnin sulkemiseen sovelletaan tavanomaisia sulkemisehtoja, mukaan lukien viranomaishyväksynnät.

Tim Sweeney, Epic Gamesin toimitusjohtaja ja perustaja

Epic Games aikoo käyttää investointia edistääkseen visiotaan rakentaakseen muodonmuutoksen ja tukeakseen sen jatkuvaa kasvua. Osana metaversiivista näytelmää epic games ilmoitti pitkäaikaisesta kumppanuudesta KIRKBI:n omistaman Lego Groupin kanssa digitaalisen kokemuksen työstämiseksi metaversiteetin lapsille. Investoinnin jälkeen Epic Gamesin perustaja ja toimitusjohtaja Tim Sweeney pysyy yhtiön hallinnassa, joka tunnetaan parhaiten battle royale -pelistään Fortnite. Siitä tuli yksi suosituimmista peleistä vuonna 2018, ja Epic Games käytti otsikon suosiota luodakseen ensimmäisen laajamittaisen metaverssinsä näytelmän ottamalla käyttöön live-tapahtumia, kuten Travis Scott -konsertin, ja integroimalla ei-Epic IP: n virtuaalisia resursseja. Lisäksi Epic Games tarjoaa Unreal-pelimoottorin, alustan, jolle useat suositut pelit on rakennettu (ja sillä on potentiaalia lähettää sekä perinteisiä urheilulähetyksiä että esportsia) ja omistaa suositun esports-tittelin Rocket League -kehittäjä Psyonix.

Lego- ja Epic-pelit

LEGO Group ja Epic Games ilmoittivat tänään aloittavansa pitkäaikaisen kumppanuuden muokatakseen muodonmuutoksen tulevaisuutta, jotta se olisi turvallinen ja hauska lapsille ja perheille. Nämä kaksi yritystä rakentavat yhdessä mukaansatempaavan, luovasti inspiroivan ja mukaansatempaavan digitaalisen kokemuksen kaikenikäisille lapsille, jotta he voivat nauttia yhdessä. Perheystävällinen digitaalinen kokemus antaa lapsille pääsyn työkaluihin, joiden avulla he voivat tulla luottavaisiksi sisällöntuottajiksi ja tarjota uskomattomia leikkimahdollisuuksia turvallisessa ja positiivisessa tilassa.

TAI 90 vuoden ajan LEGO Group on inspiroinut sukupolvia lapsia leikkimällä LEGO palikan loputtomien luovien mahdollisuuksien kautta, sillä se on edelleen liiketoimintansa ydin. Yhtiö on johtava turvallisten digitaalisten leikkikokemusten määrittelyssä lapsille, mukaan lukien alan standardin mukaisen digitaalisen lasten turvallisuuspolitiikan kehittäminen UNICEFin kanssa ja ensimmäisen täysin elävän moderoidun sosiaalisen sovelluksen lanseeraaminen lapsille vuonna 2016. LEGO Group ja Epic Games ovat sopineet kolmesta periaatteesta, jotka varmistavat, että niiden kehittämät digitaaliset tilat tarjoavat kiinnostavia leikkimahdollisuuksia turvallisesti:

  • Suojele lasten pelioikeutta asettamalla turvallisuus ja hyvinvointi etusijalle.
  • Turvaa lasten yksityisyys asettamalla heidän etunsa etusijalle.
  • Anna lapsille ja aikuisille työkalut, joiden avulla he voivat hallita digitaalista kokemustaan.

Vastaa