Galaxy Racer sponsoroi Rogue Jamia – Esports organisaatio pelien kehittelyyn

Galaxy Racer sponsoroi Rogue Jamia – Esports organisaatio pelien kehittelyyn

Lukuaika:2 minuuttia

Galaxy Racer (GXR), maailman suurin esports-, peliorganisaatio, on ilmoittanut pelaamisesta sponsoroimalla Rogue Jamia, upouutta indie-pelikilpailua. Tämä merkitsee Galaxy Racerin ensimmäiseksi esports-organisaatioksi, joka lähtee itse pelien mukaan. Galaxy Racerin brändäys näkyy rogue jamin markkinointikampanjoissa, mukaan lukien tapahtuman jälkeinen kattavuus.

IGN ja Rogue Games tekevät yhteistyötä tuottaakseen Rogue Jamin, upouuden game jamin, joka tarjoaa eksklusiivisia kehitystarjouksia sekä 800 000 dollarin kokonaispalkintoja kilpaileville indie-pelien kehittäjille.

Galaxy Racer (GXR) perustettiin vuonna 2019, ja se on maailman suurin esports-, peli- ja elämäntapaorganisaatio, jolla on yli 100 sisällöntuottajaa Lähi-idässä, Pohjois-Afrikassa (MENA) ja Kaakkois-Aasiassa (SEA), keräten yli 500 miljoonaa seuraajaa ja tuottaen yli 2,5 miljardia kuukausittaista katselukertaa.

Galaxy Racerin perustaja ja toimitusjohtaja Paul Roy sanoi: ”Olemme iloisia voidessamme tukea Rogue Jamia, Rogue Gamesin mahtavaa aloitetta seuraavan sukupolven indie-pelikehittäjien löytämiseksi. Galaxy Racer uskoo peliyhteisön tukemiseen, ja Rogue Games on varmasti tämän kilpailun kohdepisteessä ja tekee uusi aloituksia alalla, mukaan lukien heidän äskettäinen uraauurtava kumppanuus, jossa kehitetään pelejä Netflixille.”

Rogue Gamesin perustaja ja toimitusjohtaja Matt Casamassina sanoi: ”Olemme innoissamme siitä, että Galaxy Racer tulee mukaan Rogue Jamin kultasponsoriksi. He ovat ensimmäinen esports-organisaatio, joka tulee pelaamisen kehittämiseen todella mukaan. Koska heidän läsnäolonsa esportsissa ja peliekosysteemissä kasvaa, luotamme siihen, että heidän tuellaan on myönteinen vaikutus yhteisöömme.”

Lähetykset hyväksytään 29.11.–31.12.2020 Rogue Jamin kotisivuilla roguejam.com, ja finalistit esitellään IGN:n tuottamassa showssa alkuvuodesta 2022. Pääpalkinnon voittaja voittaa 500 000 dollaria kehittääkseen peliään sekä eksklusiivisen Rogue Games -julkaisusopimuksen.

Kilpailussa on useita muita luokkia, mukaan lukien ”WTF” -palkinto Rogue Jamin oudoimmasta ja villeimmästä pelistä, ja ”Eye-Poppingly Beautiful” -palkinto kilpailun houkuttelevimmasta pelistä.

Molemmat kategoriat tarjoavat 100 000 dollarin palkintoja sekä julkaisusopimuksen Roguen kanssa. Pienempiä 50 000 dollarin palkintoja sekä Rogue-etuosto-oikeutta tarjotaan ”Huge Potential” ja ”Audience Choice” -voittajille.

Tapahtuman tuomareihin kuuluu useita tunnettuja henkilöitä eri puolilta pelialaa, mukaan lukien IGN Executive Vice President and Chief Content Officer Peer Schneider ja entinen Nintendo of America -presidentti Reggie Fils-Aimé. Täydellinen luettelo tuomareista alla:

  • Kimberly Pointer Corbett, Warner Bros. GamesIn digitaalisen julkaisemisen varatoimitusjohtaja
  • Reggie Fils-Aimé, Nintendo of American entinen presidentti, Rogue Gamesin hallituksen neuvonantaja
  • Peer Schneider, IGN:n varatoimitusjohtaja ja sisältöjohtaja
  • Chris Lee, Netflixin pelien hankinta- ja interaktiivisten pelien päällikkö
  • Matt Casamassina, Rogue Gamesin toimitusjohtaja
  • Chris Archer, Rogue Gamesin strategiajohtaja

Rogue Gamesin perusti Casamassina, joka palveli IGN: ssä hänen lähtöönsä asti vuonna 2010. Aiemmin tänä vuonna Rogue Games keräsi 2,5 miljoonan dollarin rahoituksen julkaistakseen ”batsh * t insane” -indie-pelejä PC: lle, konsoleille ja mobiilipeleille.

Roguen tällä hetkellä kehitteillä olevien pelien luetteloon kuuluu Super Impossible Road, jatko-osa Impossible Roadille, joka julkaistiin Nintendo Switchillä joulukuussa 9, jota seuraa ensimmäisen neljänneksen julkaisu PS4: llä, PS5: llä, Xbox Onella ja Xbox Series X: llä|S. Rogue julkaisee myös Arcaniumin, ”avoimen maailman yksinpelin strategiakorttiseikkailut” ja Sprawl, retro-FPS. Lisäksi Rogue Games ilmoitti äskettäin, että se tekee yhteistyötä Bloober Teamin kanssa ilmoittamattomassa projektissa.

Rogue Jamin lähetysportaali avattiin 29.11., ja esitykset hyväksytään 31.12. Lähetysten on oltava pelattavissa, jotta ne voidaan ottaa huomioon.

Pelaamisen tulevaisuus

Pelaamisen tulevaisuus on yhä enemmän eri hybridimalleissa. Kun maalla sijaitsevat kasinot tutustuvat enemmän igaming-vaihtoehtoihin ja igaming-studiot tarjoavat pelejä maalla sijaitseville kasinoille – hybridipelaaminen kasvaa myös urheiluvedonlyönnissä ja esports gamingissa – odota vain ja 2020-luku tuo vielä tullessaan paljon erilaista pelaamista nimenomaan aikuisväestölle, jonka parissa pelaaminen on vieläkin osittain uutta ja mullistavaa –  vaikka kaikki aikuisikäluokat jo pelaavat, eivät kaikki yritysmaailmassa ole vielä käsittäneet tämän merkitystä vapaa-ajan tekemisissä, saatikka sitten yritysten markkinoinnissa.

Maailma muuttuu, ja pelaaminen sen vanavedessä.

Vastaa